Kolejna bardzo dobra  informacja na poziomie organizacyjnym polskiego hokeja. Dziś Polski Związek Hokeja na Trawie poinformował, że marka „Kubota” została jego partnerem w zakresie wspierania reprezentacji w przygotowaniach do przyszłorocznych Mistrzostw Europy.

Kultowa marka kojarząca się z klapkami i dzikim kapitalizmem lat 90-tych, gdzie chińskie klapki z napisem Kubota miał chyba każdy, ostatnio przeżywa drugą młodość. Zarejestrowana w 2018 roku w Łodzi spółka, postawiła  na reaktywację marki i na 25 lecie klapek na rynek weszła z przytupem. Akcje charytatywne i wspieranie organizacji pomocowych, sprawny sklep internetowy, obecność na Allegro, współpraca z siecią Biedronka czy zaangażowanie w walkę o prawa osób LGBT, to tylko niektóre działania reaktywowanej po latach marki, która dzięki działaniom marketingowym przestała się kojarzyć młodym ludziom z obciachem, a coraz częściej promowana jest przez osoby znane publicznie, co powoduje, że zdaniem wielu buty te po prostu warto mieć.

„Kubota to nie klapki, to styl życia”, głosi hasło reklamowe firmy, która  być może wkrótce zacznie być kojarzona na dobre z polskim hokejem na trawie. Nie mamy informacji co do szczegółowego zakresu współpracy, co przy takich umowach stanowi zwykle tajemnicę, ale wkrótce postaramy się dowiedzieć więcej na temat tego, czy polskie hokeistki hokeiści , otrzymają znaczące wsparcie od kultowego producenta klapek.

Sport w Kubocie obecny jest każdego dnia – zdecydowana większość zespołu to zapaleni kibice, a niektórzy należą do amatorskich drużyn m.in. piłkarskich. Dzięki temu wiemy jak trudno jest być profesjonalnym sportowcem w Polsce, zwłaszcza w przypadku mniej popularnych dyscyplin. Chcemy zatem wspomagać drużyny i związki sportowe zarówno naszymi produktami, jak i zwiększając ich rozpoznawalność wśród naszych klientówmówi Piotr Kwiatkowski, prezes Kubota Store, w komunikacie nadesłanym do nas przez Polski Związek Hokeja na Trawie.

Marka Kubota przygotowała też coś dla fanów hokeja na trawie – to specjalny kod rabatowy na 15%, który ważny jest do lipca 2021 roku. Na stronie https://kubotastore.pl/, w koszyku, należy podać kod PZHT15.

Warto przypomnieć, że to kolejne udane działania na linii pozyskiwania partnerów ze strony PZHT. Wcześniej, zmagania Pucharu Polski, których finał transmitowała telewizja TVP Sport, partnerem rozgrywek była firma Terravita.

fot: grafika z Fanpage marki Kubota

Mateusz Gotz

Pasjonat hokeja, który w hokeja zaczął grać bardzo późno z marnymi efektami. Sokół Warszawa, Lipno Stęszew. Twórca największego portalu o hokeju na trawie w Polsce czyli... Prohokej.pl.

REKLAMA

o Prohokej

Prohokej.pl logo

Prohokej.pl to pierwszy portal na temat hokeja na Trawie w Polsce, który sukcesy świecił na początku XXI wieku. Po kilku latach przerwy wracamy w nowej odsłonie, aby popularyzować nad Wisłą tę piękna dyscyplinę sportu.

REKLAMA

Prohokej © 2020. Wszelkie prawa zastrzerzone